Har du en anden frivillig i reparationsbevægelsen i nærheden så er det på sin plads med en high five eller et klap på skulderen.
Vi har i den grad gang i at hjælpe folk med at reparere deres tøj, ting og sager. Og det er nok ikke helt forkert hvis vi regner med at enhver reparation bliver noget som vores gæst tager med hjem og bygger videre på, så den næste ledning, der skal skiftes eller lomme, der skal lappes, slet ikke kommer forbi os.
Og hvis du vil se fordelingen på de typer af ting, som vi hjælper med at reparere:
Og så er der de fabrikater, der fortjener “hædrende omtale” – iover 90 procent af alle tilfælde er det lykkedes at fikse disse fabrikater:
Og så er der den modsatte ende af reparationsvenlighed. Vi har en resultatkode, som fortæller at her har vi at gøre med noget, som producenten ikke synes det skal være muligt at reparere: “Ikke muligt at åbne udstyret”. Det er ikke et resultat, der udløser ros til producenten – bare en sag på denne liste er rigelig, men her er de fabrikater, som har 3 eller flere på listen: